Cateva Pareri despre Solstitiul 2016

pyramid

Se intampla foarte multe lucruri, in ultima perioada, la nivel energetic.Pe unii dintre noi, ne-au cam „pus in genunchi”.Si eu sunt unul dintre ei🙂

Ieri, am dormit cam toata ziua.Nu am fost in stare sa fac nimic, desi sunt o persoana destul de activa, zic eu.Am primit foarte multe telefoane si mailuri de la multi oameni, care aveau senzatii asemanatoare.

O sa enumar cateva simptome, intalnite la mine si la cei cu care am intrat in contact zilele acestea:

-Apare o presiune, apasare in piept, cu dificultati serioase in a respira;

-Senzatia de lehamite, nu mai ai chef de nimeni si nimic🙂

-senzatia ca in loc de sange, prin tine circula lava unui vulcan;

-dureri de cap, in special in ceafa si tample;

-senzatia ca nu mai stii nimic, din ce ai invatat pana acum…nu te ajuta la nimic ce ai citit sau experimentat pana acum🙂

-senzatia de sufocare in aglomeratie(magazine, cinematografe, etc);

-senzatia de ameteala si de usoara pierdere a echilibrului;

-stari de nervi nejustificate;

-stari de panica.Ne spereiem din lucruri marunte;

-stam la toaleta, mai mult decat de obicei🙂

Recomandari:

-In primul rand, faceti-va un set de analize complete si mergeti la medic.Eu asa am facut🙂

-consumati cat de multa apa puteti;

-exercitii de respiratie profunda si constienta;

-iesiti in natura.Aici vin cu o completare: ENERGIILE SOLARE SUNT FOARTE PUTERNICE(eu le simt cele mai puternice de pana acum).Plimbarea o recomand dimineata, pe racoare sau seara, dupa orele 19.

-rugaciuni, meditatii cat mai dese;

-ascultati-va corpul(este posibil sa renuntati din senin  la niste vicii sau la anumite alimente);

-consum de ceaiuri, fara indulcitor.Eu consum mult ceai de ghimbir in perioada aceasta.

-consum mai mare de fructe(de ale noastre)

Am primit niste informatii referitoare la niste mega-activari de cristale de pe suprafata Pamantului.Plecand de la Piramidele din Egipt, pana la Activarea Totala a Cristalului de sub Casa Poporului.(https://daniilgaucan.wordpress.com/2011/08/05/casa-poporului-vazuta-din-plan-astral/)

Si din aceasta cauza, cei mai multi dintre noi, suntem cam „sifonati”🙂

SA PERMITEM SA SE INTAMPLE TOT CE FACE PARTE DIN PLANUL DIVIN!!!

Am ales sa trecem prin aceste vremuri si vom trece!!!

Inainteee…!!!

Daniel Gaucan

P.S. Daca nu aveti nici un simptom enumerat mai sus si totul este ok in viata voastra, va trec la capitolul „am intalnit si romani fericiti”🙂

 

 

 

 

Lasă un comentariu

2 comentarii

  1. adi dragos

     /  Iunie 22, 2016

    la mine a trecut fără simptome fizice, doar ceva nervi din cauza ”altora”🙂
    aș putea rămâne, și aleg să rămân un om fericit🙂

    Răspunde
  2. Eu dorm pe mine de cateva saptamani, iar de trei zile as dormi non-stop

    Răspunde

Lasă un răspuns

♥ Impuls pentru trezire ♥

Nimic nu e ceea ce pare a fi

DanielGaucan's Blog

ADEVARUL TE VA ELIBERA!!! Dumnezeu a devenit OM pentru ca OMUL sa devina Dumnezeu!!!

Lupul Alb

Blog pentru sufletul tau

Despre spiritualitate...

Existenta precede gandirea. Osho

