Luna Plină – Uniunea Spiritului si Materiei

Luna Plină în Taur – 14 Noiembrie 2016

De L’Aura Pleiadian

Invocarea Lunii Pline

Această Lună Plină – Super Lună (pedigree) în Taur (22 de grade), este la orele 15:54 (n.tr. – ora României) și va fi Una puternică.

Această Lună Plină va fi cu 30 % mai luminoasă și este cea mai mare și deplină Super Lună Plină, din anul 1948 și până acum.

Fii atent(ă) la ora producerii fenomenului, dacă este cer senin acolo unde sunteți .

Oricine care are Taurul (Ascendent, Soarele sau Luna), va simți această Lună Plină, chiar mai puternic.

Această Lună Plină este în Taur și este o Super Lună puternică și iluminată complet, ce aduce la Lumină, echilibrul emoțional din interiorul tău (sau nu), prin tot ceea ce apare.

Luna este fericită în Taur. Acesta este un moment Profund, care activează Iubirea Divină, adânc, în senzualul Taur Pământesc, unde spiritualul și fizicul sunt UNUL, deja.

Emoționalul tău (amintirile) legate de frumusețe, confort fizic, bani și dragoste pot ieși la suprafață, Acum.

Aceasta este o parte a procesului și Evoluției tale.

Conștiința de masă trece prin această Schimbare într-un mod colosal (afectând ziua de 11/11 și fiecare moment), procesul de Ascensiune continuând într-un mod incomensurabil.

Nivelurile disponibile, Acum, prin intermediul acestui proces, vor aduce la Lumină, prin tot ceea ce este pregătit (ca parte a destinului), revelarea ca adevărați Maeștri Spirituali ~ dincolo de orice văzut înainte.

Toate acestea au loc prin vehiculul fizic. Iubirea Divinului și Planului Fizic, este Iubirea unificată, unde se Contopesc spiritualul și fizicul.

Această Lună Plină în Taur poate fi emoțională pentru mulți. Toate vechile credințe, care se opun uniunii spiritului cu materia, vor ieși la suprafață pentru a fi eliminate, până când totul este dizolvat și iubit prin procesul de Ascensiune.

Acesta este procesul de măiestrie.

Mergi, Adânc, în interiorul tău. Totul este în interiorul tău. Impactul este în tine. Transformarea are loc în tine. Eliberează modul cum apar lucrurile în exterior și îmbrățișează ceea ce simți în interiorul tău.

Conectează-te mai profund la Divinul Tu. Sinele Superior. Ai încredere în proces. Simte în tine Frumusețea Divină, Iubirea Divină, Abundența Divină.

Pregătește-te să fii activat(ă), pentru a contopi spiritul și materia în tine. În Lumina Divină a Sinelui tău Înalt. Prezența ta Divină. Totul, Acum.

În Frumusețea Glorioasă a Tot Ceea Ce Este. Strălucirea Fericită a Sinelui Superior. În inocența PURĂ a Divinității și a Iubirii Divine.

Întotdeauna, Acum. Așa Și Este!

Te iubesc!

Iubire Eternă și Fericire!

Invocarea Lunii Pline

Lună Plină Sacră, Eu te simt, adânc, în Inima mea.

Trupul meu vibrează în Iubire.

(pauză, îmbrățișează-ți Inima, simte adânc extazul, simte)

Trezită în mine, Eterna Delicată îmbrățișare pe care tu o dăruiești planetei Pământ, în Sacra ta Magie.

(pauză, îmbrățișează, profund, magia ta sacră, simte)

Zeiță Lună, Eu te iubesc. Învăluiește-mă, complet, cu Lumina ta Argintie Sacră și însuflețește-o în mine. Tot Ceea Ce Eu Sunt.

(pauză, simte adânc Prezența ta și Lumina Argintie, simte)

Eu te atrag, Acum, în toate aspectele Vieții Mele. Eu te inspir în Sufletul Meu, cu extaz, inspirație și expirație, ca Una.

(pauză, îmbrățișează, profund, respirația ta în extaz, simte)

Eu te celebrez în sfânt ritual, la fel ca și Anticii, în vremuri străvechi.

Neuitați, păstrați, cu afecțiune, în memorie.

(pauză, simte ritualurile sfinte Străvechi de Iubire)

Pasiunea mă învăluie, lacrimile mele sunt fericirea ta, frumoasă Lună Plină.

Lasă-mă să-ți savurez aroma, să te simt, să trăiesc în tine.

(pauză, simte profund pasiunea și fericirea, simte-te Una cu Lună insăși)

Scaldă-mi Sufletul și Trupul în Oceanul Etern de Lumină și în Vederea și Cunoașterea clară a tuturor lucrurilor ascunse și nevăzute.

(pauză, simte profund Oceanul Etern de Lumină, simte întreaga ta ființă purificată și refăcută cu Iubire sacră)

La această Lună Plină Sacră, Eu îmbrățișez Întruchiparea Deplină a Sufletului meu Divin, Acum.

(pauză, simte că Tu Ești Sufletul tău Divin, Acum)

Eu îmbrățișez Misterele Sfinte Antice și Sacralitatea Uniuni Mele Mistice, care Eu Sunt, Acum și pentru Totdeauna, în Iubire Divină Eternă.

(pauză, simte fiecare respirație ca și Uniune Mistică, Acum)

În Iubire Divină Sacră și Uniune,

Emisar Pleiadian, Regina Luminii

 

 

 

Link original

Full Super Moon in Taurus, November 14th, 2016 ~ Marriage of Spirit and Matter

Traducere:
Dida Aurelia

 

 

Sursa: https://didaaurelia444.wordpress.com/2016/11/13/luna-plina-uniunea-spiritului-si-materiei/

Articolul următor
Lasă un comentariu

2 comentarii

  1. aura mihailescu

     /  Noiembrie 14, 2016

    Namaste Dan !
    adaug si eu cateva idei in tonul vantului ce bate cu putere,a Super Lunii
    ce marcheaza evenimente subtile si pentru ca ieri a inceput saptamana Lupilor si
    stiu ca si tu esti un iubitor al stramosilor nostri daci :https://www.youtube.com/watch?v=EVdzgK-YUgg
    Asta noapte vantul a devenit atat de vocal si matura totul incat a dat de furca
    multora dand insomnii si meditatii nepregatite.Vedeam pe geam in lumina palida a noptii cum pluteau frunzele vestede lasand golase siluetele copacilor
    Ceea ce mi-a amintit de versurile lui Eminescu:
    „In fundul pamantului,
    Unde muma vantului
    Toarce firul gandului”
    Era ca o voce interioara ce imi spunea de o schimbare ca un zanganit exterior
    precum cel de afara.Si care in agitatia creata imi dicta sa ma racordez si sa ma
    aliniez la bataile inimii Mamei Pamant deoarece in cheia muzicii ei imi voi gasi
    linistea,calmul interior si ma pot bucura de prezentul-eu sunt-ca o punte intre
    cenusa trecutului si potentialul mai bun al viitorului.Asa cum spune si calatoria
    astrelor traim in acest noiembrie 2016 vremuri ce sunt in ochiul Apocalipsei,dar
    care merg mana in mana cu evolutia si transformarea.Scorpionul prin intentie
    elibereaza drumul si prin puterea de regenerare aduce la suprafata lucruri
    creionand o alta realitate opusa celei pe care o traiam.Super luna in Taur aduce
    o energie mai puternica de mare constientizare ce zumzaie o noua muzica la
    orizont.Este o energie de eliberare de durere,vina si disperare.In tandem cu Saturn in Sagetator va da tonul pentru vindecarea bolii ce se cheama ura si care provoaca atata suferinta pe planeta.Taurul este caracterizat prin verbul a avea,deci ne arata bogatia resurselor si pe care trebuie sa le apreciem folosind cheia rabdarii,recunostintei si a intelepciunii.ca o concentrare pe intentie si aliniere la adevaratele valori.Este un moment de slefuire a sufletului prin unitatea iubirii pentru ca planeta ce guverneaza aceasta lunatie este Venus in Capricorn ce ne face sa prindem radacini.De asemenea Neptun care va intra in mers direct
    dupa 5 luni de retrogradare ne indeamna la iertare,compasiune si serviciu.Luna
    in zilele urmatoare va intra in Gemeni si cu Mercur va accentua partea de comunicare si vor urma si schimbari neasteptate pentru ca nimic nu tine o vesnicie.Vom avea si alte surprize pentru a ne ridica din mizeria cotidiana.
    Drum drept si Lumina!

    Răspunde

Lasă un răspuns

♥ Impuls pentru trezire ♥

Nimic nu e ceea ce pare a fi

DanielGaucan's Blog

ADEVARUL TE VA ELIBERA!!! Dumnezeu a devenit OM pentru ca OMUL sa devina Dumnezeu!!!

Lupul Alb

Blog pentru sufletul tau

Despre spiritualitate...

Existenta precede gandirea. Osho

