Eliberarea eterica 26.02.2017

Lasă un comentariu

1 comentariu

  1. myra

     /  Februarie 24, 2017

    Buna ,dragilor!Una suntem!In Iubire!si prin El.Deci nu am innebunit!Mesajele voastre din ultimele zile au venit doar sa confirme:Asa este.Aceasta eliberare despre care vorbiti..pentru mine a venit si a fost profund resimtita in fiinta inca de 23 februarie!!Ceva a cazut..in mine,,si brusc m-am simtit Lbera!Eliberare ..Eliberare a fost Cuvantul!!..urmata de bucuria constientizarii:”esti libera acum sa traiesti viata pe care sufletul tau a vazut-o deja!Esti libera sa fii bucurie…bucurie,,pace..si iubire!!Esti libera sa-ti traiesti visele cele mai inalte!”Asa am si simtit ca este.Si incepand de pe 23..am inteles,,ca am pasit libera in noua viata!Va multumesc!

    Răspunde

Lasă un răspuns

♥ Impuls pentru trezire ♥

Nimic nu e ceea ce pare a fi

Lupul Alb

Blog pentru sufletul tau

Despre spiritualitate...

Existenta precede gandirea. Osho

