Stele Vindecătoare ale Universului

Pleiade

Fecioara Maria

prin  Natalie Glasson

24 Februarie 2017

Stele Vindecătoare ale Universului

Fecioara Maria

Binecuvântări sunt trimise, de esența Sufletului meu, spre ființa ta.

Eu Sunt Fecioara Maria, Supraveghetorul celei de-a Noua Raze a Luminii, un membru al Consiliului Karmei, o esență a Mamei Divine și a Reginei Regatului Angelic.

În mesajul meu, de astăzi, către tine, Eu, Fecioara Maria, vin, ca o sursă de informații, pentru a ajuta la vindecarea ta interioară și la transformarea ta.

Mulți dintre voi intră în perioade de profundă vindecare interioară și de transformare.

Modele și experiențe, care au avut loc în interiorul ființei tale, de-a lungul a numeroase vieți, cer, Acum, să fie abordate și eliberate de către tine.

Tu realizezi că cele mai multe dintre provocările cu care te confrunți Acum, mai ales în interiorul ființei tale, provin din vieți îndepărtate, fiind în același timp, energiile cu care ai venit pe Pământ, pentru a le rezolva, a le transforma și a le întruchipa pentru tine, umanitate, pentru Sufletul și pentru grupul tău de Suflete.

Vindecarea ta interioară nu este individuală, proprie pentru tine, în viața ta curentă; este, întotdeauna, conectată la numeroase vieți, la scopurile sufletești și, chiar, la misiunea de realizare a grupului Sufletului tău.

Tu ești conectat(ă) la toate aspectele Creatorului și, prin urmare, tu ești conectat(ă) la toate aspectele ființei sau esenței tale.

Chiar și cele mai subtile schimbări interioare se nasc din scopul Sufletului tău, cu toate că acest lucru poate fi necunoscut de personalitatea sau de Mintea ta.

Fiecare energie dezechilibrată, dureroasă sau nealiniată, din interiorul tău, este o oportunitate minunată pentru tine de a vindeca, transforma și a te reconecta cu adevarul tău, care, într-adevăr, reconectează Totul cu Creatorul.

Este momentul ca tu să recunoști numeroasele oportunități care există în interiorul tău, pentru a crea experiențe de vindecare profunde și creative, care te ajută în co-creația cu Creatorul.

Vindecarea este recunoașterea capabilității tale naturale de a co-crea cu Creatorul și a faptului că este dreptul tău Divin de a fi în co-creație constantă cu Creatorul.

Vindecarea și transformarea interioară, care au loc în interiorul ființei tale în această perioadă a Ascensiunii, sunt conectate la întruchiparea și exprimarea adevărului tău interior.

Multe dintre viețile tale anterioare, care se întorc în conștiința ta pentru a fi vindecate, păstrează experiențe de tăinuire a adevărului, de auto pedepsire sau învinovățire din partea celorlalți, pentru adevărul pe care l-ai răspândit.

Durerea pe care ai trăit-o, în timpul acestor vieți, acționează ca blocări și limitări puternice la nivelul trezirii tale spirituale, al conștientizării și al Ascensiunii tale.

Ele sunt asemănătoare greutăților care te trag jos și te opresc de la realizarea evoluției tale spirituale.

Ele acționează, de asemenea, ca minunate chei ale trezirii ființei tale și ale accesului la adevărul de vibrație înaltă din interiorul ființei tale.

Există oportunități deosebite pentru multe ființe, de a avea acces la adevarul lor interior sacru, aducând puterea Divină și vibrațiile adevărului lor, în prim-planul ființei lor.

Instrumentele, pe care Eu, Fecioara Maria, doresc să le împărtășesc cu tine, pentru a ajuta și sprijini vindecarea ta, sunt: Steaua Vindecării Venus, Steaua Fecioarei Maria, a Vindecării Conștiente, Steaua Esențială a Adevărului și Steaua Vindecării din Sirius, a Maestrului Înălțat.

Fiecare ființă deține structura energetică a unei stele, care radiază vibrații de vindecare și conștiință profundă.

Ele sunt energia vindecătoare a conștiinței din care acestea se extind.

Fiecare stea este diversă și diferită, sprijinind diferite procese de trezire, alinierea la Creator și co-creația.

Mi-aș dori să împărtășesc cu tine o descriere a fiecărei Stele, cu instrucțiuni privind modul de a experimenta aceste patru surse puternice de vindecare.

Steaua Vindecării Venus

Pleiade - Venus

Foto: http://blogs.elcorreo.com/el-navegante/2012/04/12/venus-en-las-pleyades-en-fotos/

Steaua Vindecătoare Venus, atunci când este invocată, emană o Lumină frumoasă roz deschis și delicat, cu  irizații turcoaz.

Din corpul principal al stelei se extind săgeți de Lumină, într-o formă de piramidă, care te înconjoară, ancorându-te, adânc, în Mama Pământ.

Inclus(ă) în Steaua Vindecătoare Venus, vei primi valuri de Lumină care străbat ființa ta din cap până în picioare.

Lumina și conștiința primite sunt dedicate Iubirii și susținerii vindecării lipsei de Iubire, sub orice formă.

De exemplu, lipsa Iubirii de sine, suferința din cauza unei relații, incapacitatea de a-ți deschide Inima pentru a iubi pe ceilalți, incapacitatea de a primi Iubire de la ceilalți, neîncrederea în Iubire sau actele de Iubire, efectiv, orice este conectat la Iubirea la nivel uman și la nivel de Creator.

„Sfântă Fecioară Maria,

Eu te rog să mă conectezi la Steaua Vindecătoare Venus, pentru a mă sprijini în transformarea și vindecarea mea interioară profundă, conectat(ă) la Iubire.

Fie ca toate rănile și limitările create de lipsa Iubirii, sub oricare formă, deținute în ființa mea, să fie vindecate, rezolvate și șterse veșnic, Acum, cu ușurință și perfecțiune.

Cu sprijinul Stelei Vindecătoare Venus, Eu reușesc, în mod constant, să co-creez alături de Creator și să experimentez Iubirea abundentă a Sufletului meu, a grupului meu de Suflete și a Creatorului, în fiecare moment al realității mele, inspirat(ă) de conexiunea mea cu Creatorul.

Eu Îți Mulțumesc, Sfântă Fecioară Maria!”

Vizualizează, simte sau recunoaște Steaua Vindecătoare Venus deasupra capului, cu Lumina emanată sub formă de piramidă, care te înconjoară.

Concentrează-te pe fiecare inspirație, observând orice perspective care vin pentru conștientizarea și transformarea ta interioară.

Steaua Fecioarei Maria, a Vindecării Conștiente

Steaua Albastră de Diamant a Fecioarei Maria

Foto:http://counciloflove.com/2013/03/mother-marys-blue-diamond-star-of-hope/

Acesta este unul dintre instrumentele mele personale de vindecare, născut din vibrația de vindecare a ființei mele.

Atunci când tu te conectezi la steaua mea vindecătoare, cunoscută sub numele de Steaua Vindecării Conștiente, a Mamei Maria, Eu te rog să conștientizezi că tu vei primi energiile mele vindecătoare și Eu voi fi prezentă, personal, lângă tine.

Steaua mea vindecătoare este alcătuită din experiențele mele de Iluminare, Înălțare și Conexiune cu Creatorul, având în vedere că Eu am trecut de la viața mea pe Pământ ca Fecioara Maria, la existența mea, în serviciul Divin, în planurile interioare.

În steaua mea există cantități imense de Lumină pură și conștiință; această Lumină va sprijini aceeași trezire în interiorul ființei tale.

Te va ajuta în alinierea completă cu propriile experiențe de Iluminare, Înălțare și Conexiune cu Creatorul, destinate ție în această viață și trăite în timpul vieților anterioare.

Steaua mea este cunoscută ca Steaua Vindecării Conștiente, deoarece aceasta te susține în conectarea la un nivel, mai profund, cu Ascensiunea și procesul de evoluție spirituală.

Este prețios să te conectezi la steaua mea, dacă tu experimentezi situații sau blocări  în timpul Ascensiunii sau, pur și simplu, tu dorești să obții sprijin.

„Sfântă Fecioară Maria,

Eu te rog să mă sprijini în experimentarea transformării și vindecării interioare,  pentru a ajuta procesul meu de Ascensiune, Iluminare și co-Creație alături de Creator.

Eu mă conectez și Eu mă aliniez, Acum, cu Steaua Vindecării Conștiente, a Fecioarei Maria.

Eu îngădui Luminii, de culoare albastră și verde, să mă îmbrățișeze, împărtășindu-mi propria sa Ascensiune.

Este ca și cum Fecioara Maria mă îmbrățișează,împărtășindu-mi propria sa Ascensiune, Iluminare și vibrațiile de Lumină ale Conexiunii cu Creatorul, în timp ce mă sprijină în confruntarea cu tranzițiile propriei mele Ascensiuni.

Eu știu că Eu Sunt menținută într-un spațiu și o stare de adâncă și profundă Iubire pură.

Eu îmi îngădui să primesc acest dar și să experimentez schimbările necesare.

Eu Îți Mulțumesc, Sfântă Fecioară Maria!”

Steaua Esențială a Adevărului

.

” data-medium-file=”https://didaaurelia444.files.wordpress.com/2017/03/6ba84e97fd9fa545cbd0a527d4f4177f.jpg?w=640?w=300″ data-large-file=”https://didaaurelia444.files.wordpress.com/2017/03/6ba84e97fd9fa545cbd0a527d4f4177f.jpg?w=640?w=564″ data-mce-src=”https://didaaurelia444.files.wordpress.com/2017/03/6ba84e97fd9fa545cbd0a527d4f4177f.jpg?w=640″>

 

Foto: https://ro.pinterest.com/pin/360710251378190031/

Steaua Esențială a Adevărului se naște din Regatul Primar și deține vibrațiile agile, înalte și pure ale naturii și ale spiritelor primare.

Viteza rapidă de vibrație a acestei stele mărește viteza de vibrație a energiei, Luminii și Conștiinței tale, astfel încât, iluziile, limitările și limitele nu se mai pot conecta cu tine, în același fel ca și până acum.

Vibrația ta energetică se accelerează, îngăduindu-ți să te conectezi cu Creatorul la un nou nivel, în interiorul tău, atrăgând cantități mai mari de Lumină supremă în ființa ta.

Acest lucru creează o vindecare și îți îngăduie să eliberezi necesitatea de a rămâne în anumite limitări, limite și iluzii, astfel, astfel că este trezită în tine o nouă stare de adevăr și tu îmbrățișezi o experiență de adevărată expansiune sau libertatea interioară.

Atunci când tu te conectezi cu Steaua Esențială a Adevărului, se creează o spirală de Lumină verde și aurie, care se mișcă prin ființa ta, în timp ce steaua stă sub picioarele tale, ancorată în Mama Pământ.

Este posibil ca tu să simți prezența ființelor primare, care lucrează cu tine atunci când tu te conectezi la Steaua Esențială a Adevărului, precum și accelerarea vibrației energiei tale.

„Sfântă Fecioară Maria,

Eu te rog să mă sprijini în ancorarea și perceperea Stelei Esențiale a  Adevărului.

Eu îngădui accelerarea vibrației energiei mele, pentru a sprijini eliberarea de iluzii, limitări și limite din timpul vieții mele curente și din timpul vieților mele anterioare.

Eu Sunt deschis(ă) și pregătit(ă) ca Eu să primesc adevărul meu interior, ca Eu să accept cu recunoștință și Iubire

Tot Ceea Ce Eu Sunt.

Eu îmbrățișez energia, de expansiune și de libertate a Creatorului, în interiorul ființei mele și Eu îmi îngădui accesul la vibrații mai înalte ale adevărului meu, sintetizând adevărul meu cu întreaga mea ființă.

Eu Sunt cea mai pură vibrație a adevărului meu.

Eu Îți Mulțumesc, Sfântă Fecioară Maria!”

Steaua Vindecării din Sirius, a Maestrului Ascensionat

Sirius

Foto: http://astropixels.com/stars/Sirius-01.html

Steaua Vindecării din Sirius, a Maestrului Ascensionat, este o sursă minunată de Iluminare, care abordează experiența unică și sinteza lumii pământești și a realității planurilor interioare.

Această stea magnifică sprijină vindecarea separării, a dualității și a durerii experimentate pe Pământ, în timp ce abordează dorința Sufletului de a se întoarce acasă, în Lumină.

Atunci când durerea, separarea și dualitatea experimentate pe Pământ sunt vindecate, și adevărata înțelegere este obținută, poate avea loc un sentiment profund de conexiune interioară și de recunoaștere.

Oamenii sunt în măsură să elibereze constrângerile Pământului, în special din Mintea lor, permițând conștiinței pure a Chakrei Inimii lor să se alinieze cu Mintea lor.

Prezența acestei stele vindecătoare este subtilă și, prin urmare, manifestarea și schimbările sale sunt, adesea, neînțelese.

Steaua acționează cu conexiunea Minții și a Chakrei Inimii, eliberând multe rațiuni, care par esențiale pentru realitatea pământească, însă, cu toate acestea, ele sunt iluzii.

Ea reconectează Iluminarea Inimii cu Mintea.

Unii experimentează multe întâlniri profunde de Iluminare, în timp ce alții nu sunt în măsură să recunoască schimbările care au avut loc; ambele evenimente sunt naturale.

Această stea sprijină vindecarea rupturii din interiorul tău, între existența ta pe Pământ și planurile interioare.

Ea deține energii vindecătoare profunde de pe Sirius, precum și influențe puternice ale Conștiinței Maestrului Ascensionat.

Această vindecare se poate realiza de-a lungul a numeroase vieți, generând un sentiment profund de Pace și mulțumire.

Atunci când tu te conectezi cu această stea, tu ai putea simți mulți Maeștri Ascensionați adunați în jurul tău; tu poți observa că steaua se împarte în două.

Una din stele va dăinui în Chakra Inimii, iar cealaltă stea în interiorul capului / Minții tale.

Treptat, cele două stele se vor uni în Chakra Inimii tale, pe măsură transformarea vindecătoare are loc.

„Sfântă Fecioară Maria,

Eu Sunt deschis(ă) pentru a primi sprijinul lui Sirius și Conștiința Maestrului Ascensionat.

Eu mă aliniez, Acum, la Steaua Vindecării din Sirius, a Maestrului Ascensionat, îngăduindu-i să se separe și să se deplaseze în Chakra Inimii și în zona capului.

Fie ca transformarea, necesară vindecării, să aibă loc în interiorul ființei mele, sprijinind eliberarea mea de separare, dualitate și durere experimentate pe Pământ, deci, o înțelegere, mai profundă, a zorilor adevărului din ființa mea.

Fie ca ruptura dintre realitatea mea pământească și existența planurilor interioare  să fie vindecată și o sinteză să se declanșeze.

Eu Sunt liniștit(ă) și mulțumit(ă), Eu mulțumesc.”

Tu ești, oricând, binevenit(ă) pentru a experimenta fiecare dintre aceste patru stele vindecătoare, ori de câte ori te simți îndrumat(ă).

Eu te rog să ceri Sinelui tău și să urmezi îndrumarea interioară, cu privire la cât de des poți utiliza aceste instrumente și când este necesară utilizarea lor.

Eu îți împărtășesc și îți amintesc de aceste instrumente, pentru a ajuta la vindecarea ta interioară și la transformarea ta în acest moment al Ascensiunii.

Cu Iubire statornică,

Fecioara Maria

Link original,

https://www.omna.org/healing-universe-mother-mary/

Traducere:
Dida Aurelia

Pace, Lumină, Iubire, Compasiune, Serenitate și Binecuvântări Divine Tuturor!

Vă Iubesc pe Toți

https://ro.gravatar.com/didaaurelia444

https://didaaurelia444.wordpress.com/2017/03/05/stele-vindecatoare-ale-universului/

Acest material este proprietatea traducătorului și este permisă copierea și repostarea sa, doar, cu publicarea provenienței traducerii originale (link-urile menționate mai sus).

Sursa: https://didaaurelia444.wordpress.com/

Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

♥ Impuls pentru trezire ♥

Nimic nu e ceea ce pare a fi

Daniel Gaucan-Traitor si Spirit Liber

ADEVARUL TE VA ELIBERA!!! Dumnezeu a devenit OM pentru ca OMUL sa devina Dumnezeu!!!

Lupul Alb

Blog pentru sufletul tau

Despre spiritualitate...

Existenta precede gandirea. Osho

