A Acționa ca Ființă UNIFICATĂ

Lisa Transcendence Brown
4/4/2017

Fiind o Ființă Ascensionată înseamnă multe lucruri … Una este că puteți experimenta NOUL Pământ ca noua realitate fizică, tot timpul, că ați Stăpânit Separarea “Timpului“ din voi, ceea ce înseamnă că Stăpâniți Separarea oricărei dualități din voi. Aceasta înseamnă că sunteți un observator continuu și vă auto-corectați Realitățile, înseamnă că ați dat drumul tuturor CONDIȚIILOR pe care le-ați avut înainte, când funcționați dintr-o stare de amnezie/ inconștiență și că mențineți alinierea completă (cu Sinele vostru mai Înalt/ Sufletul/ Universul / Galaxiile), în orice moment, din interior …..

Multe vin de la “am părăsit Matrixul, am făcut propria muncă interioara de a transcende aceste credinte limitative. … acum ce urmează?” Ei bine, multe lucruri ….. Ascensiunea Corpului Fizic este “doar începutul“ pentru fiecare dintre noi odată ce am trecut “de cealaltă parte“ …..

Veți petrece mai mult „timp“ de curățare a tiparelor celulare, a celor adânci de care nu știați că erau încă acolo. Ele nu mai pot conduce realitatea, dar sunt încă persistente la nivelul oaselor, dinților, organelor și restului corpului, care are încă multe de purificat și de curățat …..

După ce ați completat ascensiunea corpului fizic, este timpul să fiți pe deplin în serviciu …. nu veți mai fi un “căutător“ încearcând să înțeleagă … nu veți mai deține separarea de aspectele sinelui vostru superior / Universul vostru, ele vor fi una cu voi și voi cu ele ….. Constiinta Unității …. un mod de a exista … fără vorbe când acest aspect uman bolborosește atunci când “încearcă să înțeleagă“ ….

Acum este timpul pentru ca să acționați ca Ființă UNIFICATĂ, ca și acea Ființă de Iubire Pură Divină, în timp ce îndepliniți și cele mai înalte Scopuri ale Sufletului aici … Veți transcende” pe nu vreau să fac «acel lucru»ca parte din serviciul meu“, pentru că umanului îi place să pună condiții pe lucruri și să decidă ce este confortabil și ce nu provoacă «prea mult» și Ascensiunea nu se întâmplă pentru a ușura umanul vostru, este de fapt opusul.

Ușorul și confortabilul vin după ce ați trecut prin disconfort ș nu mai există multă energie. Ușorul vine atunci când v-ați oprit din a lupta cu un proces pentru care sufletul a venit aici pentru a-l realiza, care sunt limitele micului vostru uman introduse, plasate în mod constant în tot, lipsa acolo unde ați folosit-o pentru a vă ține pe loc, de a nu dori să facă ceea ce a fost incomod sau pentru a da ceea ce deținea “pentru sine“ …. Ușorul vine atunci când acea energie puternică este plecată, atunci când Voi cel Ascensionat nu mai puneți limite în felul în care trebuie să fiți în serviciu …. acesta este un alt motiv pentru care există atât de multă nevoie de somn, astfel încât rețeaua (mușchii), care rețin rezistența și condiționarea se pot relaxa și acele programe pot fi eliberate în cele din urmă …. 

Când într-adevăr sunteți în acord cu CINE SUNTEȚI AICI, veți privi în jur și veți vedea toate modurile în care puteți contribui, toate modurile în care se poate face o diferență, toate modurile care contează cu adevărat și în care micul vostru aspect uman nu vă va sta în drum pentru a “face asta“. Veți păși până la acel nivel, veți merge înainte, și nu va trebui să vi se mai ceară …Este ceea ce fac Aspectele Ascensionate … nu așteaptă până ce primesc ceva în schimb, înțeleg că RĂSPUNSUL vine ODATĂ ce s-a făcut și s-a transmis în afară frecvența dintr-un loc al PURITĂȚII astfel încât realitățile CELE MAI PURE se pot întoarce vibrațional … și acesta este doar un mod în care funcționează Materializarea și Masterizarea Fizicului .. realizați că PROBLEMA FIZICĂ … ia formă ÎN RĂSPUNS CĂTRE VOI.

daisy-75190_960_720

Toate aceste temeri de insecuritate …. iluzii …. create pentru a vă ține într-un spațiu de frică, de siguranță și micul sine separat de ÎNTREG. De fiecare dată când ați stat pe loc, ați avut control asupra voastră, începeți să înțelegeți cum ați CREAT totul înainte … Totul de “a face fără”, veți începe sâ înțelegeți cum funcționează separarea și unitatea … Toată acea “pierdere”, veți începe cu adevărat să înțelegeți că nu ați pierdut nimic deloc … că ați perceput ca “pierdere” ceva ce a reprezentat propria voastră separare/ CA ȘI SURSĂ pe care o dețineți încă în interior …

Când îndepărtați CONDIȚIILE, atunci CONDIȚIILE sunt îndepărtate de la voi. Când vă opriți din a controla, atunci este restabilit întregul FLUX LIBER pentru voi. Când îndepărtați toate LIMITELE, atunci și limitele auto-impuse se vor dizolva … Când înțelegeți într-un final că sunteți aici ca și parte din ceva MAI MARE, atunci veți înțelege cât de separați ați fost …

Am obișnuit să spun “nu vreau să fac asta” … și atunci sinele meu mai înalt a spus “nu trebuie să alegi, până ce nu ai făcut, atunci ai alegerea în ceea ce dorești să faci cu adevărat”. Așa că am început să fac tot ce mi s-a arătat că pot contribui pentru a face o diferență, și ce am avut la dispoziția mea, care era un întreg arsenal de daruri, lucruri din lumea fizică și conștiința mea, cunoștinele mele, experiențele mele, conexiunile mele/ accesul de aici.

La început, nu am avut mult, pentru că am fost una dintre persoanele care a ales să lase totul pentru a înțelege și a restabili conexiunea mea proprie din nou. Am avut de învățat să văd darurile în tot, să am recunoștință pentru absolut orice și apoi să iau acea apreciere și recunoștință și să am SUFICIENTĂ GRIJĂ pentru a o da înapoi, a da mai departe cu grijă, de a-mi păsa suficient pentru a ajunge acolo și cu mâinile murdare să preiau ștafeta, de a-mi păsa suficient pentru a fi împreună, a lucra împreună și CREA/ ANCORA realitățile liniilor temporale mai înalte în cea de aici… A trebuit să îmi pese suficient de cei din jurul meu, pentru a dori să fac ceea ce a ajutat să fie mai ușor aici pentru toți. A trebuit să îmi pese suficient pentru a face ceea ce a trebuit, apoi am avut o alegere …

Am avut șansa pentru ușor, confortabil, abundență fizică, pace, bucurie, magie, bunătate, compasiune, considerație, respect, iubire, puritate … pentru că asta este lumea pe care am creat-o / ancorat-o aici … Am de ales între sacrificiul (uman) sau totul infinit care a ajutat Scopurile Sufletului/ Misiunile Galactice ca și parte a Întregului de aici. Am o șansă pentru că aleg să trec prin disconfort și să împrăștii iluziile lipsei, insuficientului, separării și fricii … Am șansa mea pentru că sunt pregătită să ascult și să FAC tot ce trebuie pentru a mă respecta ca și CEL MAI ÎNALT ASPECT AL MEU DE AICI.

Ca o Ființă Ascensionată, sunteți aici pentru a îndeplini cele mai înalte scopuri și a trăi VISURILE infinite și DORINȚELE de aici. Pe măsură ce îndepliniți unul, în schimb totul va completa orice aici. Unul se creează pe altul, iar cel mai greu lucru pentru umanul vostru este de a face ceea ce este cel mai aliniat Universal/ Galactic cu propriul suflet, pentru că propriul suflet este UNUL din nou, cu TOTUL și tot ceea ce sunteți și faceți este pentru toți, ca UNUL .. … aceste realități nu se prăbușesc, deoarece acestea sunt ridicate/ construite pe noul pământ de PRINCIPIILE CONSTIINTEI UNITĂȚII a NOULUI PĂMÂNT și menținute pe loc …. acolo unde fiecare decizie, fiecare act, fiecare gând, fiecare respirație respiră iubire și viață în NOUL nostru Pământ Galactic/ Cele mai Înalte Existențe de aici.

La ce vă aliniați în mod continuu? La coondiționarea voastră umană sau la cel mai înalt aspect al vostru? Acest lucru va determina totul PENTRU voi …. ∞

In serviciu cu fiecare respirație … Vă iubesc.♥

Lisa Transcendence Brown ☼
http://www.AwakeningToRemembering.com

Sursa Articol: https://inaloveworld.wordpress.com/2017/04/05/a-actiona-ca-fiinta-unificata/

Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

♥ Impuls pentru trezire ♥

Nimic nu e ceea ce pare a fi

Lupul Alb

Blog pentru sufletul tau

Despre spiritualitate...

Existenta precede gandirea. Osho

