Lună Nouă în Leu, 23 Iulie 2017 ~ Energie Intensă Bruscă

L’Aura Pleiadian

20 Iulie 2017

Această Lună Nouă în Leu din 23 Iulie 2017 este la orele 12:46 (n.tr. – ora României).

Impactul acestei Luni Noi va dura până la Luna Nouă și Eclipsa Totală a Soarelui din 21 august.

Soarele este în Conjuncție cu Luna ~ aspectul de Lună Nouă.

Aceasta este energia Noilor Starturi!

Noi Începuturi, relații noi … sau începând din nou!

Timpul ideal, ca să spunem așa, să începem ceva nou este în primele 2 săptămâni ale Lunii Noi, în faza de creștere (primul pătrar), până în 07 August.

Stabilește-ți intențiile!
Respiră și simte!

Eu intru, Acum, într-o fază a existenței mele – unde Eu TRANSFORM puternic tot ce a fost, odată, frică:

în Aur.

În Fericire!

În Viața celor mai îndrăznețe vise ale mele și Mai Presus de aceasta.

EU VĂD, ACUM, în mod Clar, Cum totul se încadrează PERFECT pentru mine.

EU VĂD schimbările din interior, Eu Simt schimbările din interior.

Eu Văd, ACUM, lucrurile care se schimbă și se reorganizează în jurul meu, înaintea ochilor mei.

Eu Sunt în Armonie totală ~ ACUM! Trăindu-mi Viața Pasional, veșnic.

Toți oamenii și toate locurile se aliniază cu Perfecțiunea din mine.

Toate relațiile, transformările, schimbările și Noile Începuturi sunt ale MELE, ACUM.

Eu Sunt o Ființă Înălțată Divină ~ Acum! Transformat(ă) complet și Transformând TOTUL!

Eu Îmbrățișez Divinitatea mea ca fiind Portalul IUBIRII CĂTRE cea mai bună și fericită VIAȚĂ ALĂTURI de Iubita mea Flacără Geamănă ~ ACUM!

Simte această ACTIVARE pentru TINE. Simte profund.
Acum ~ această Lună Nouă în Leu, afectată de Marte cel mai puternic și Uranus ~ este Intensă, cu izbucniri și eliberări bruște.

Zonele afectate și modul în care se desfășoară toate acestea vor fi unice pentru Tine ~ Matricea Ta.

Unele dintre aceste zone pot fi: sex, relații, energie, pasiune, furie. Cu un aspect de tensiune al lui Uranus.

Electric, Puternic, cel puțin.

Acesta este un Nou Început, amintește-ți, acționând până pe 21 august.

EXISTĂ toate posibilitățile ~ în ceea ce privește modul în care Tu trăiești această acțiune.

Aceasta poate fi Totala Schimbare și Noul Început, energia Ta proprie, atât de așteptată.

Marte în pătrat cu Uranus, într-un tranzit sau în Harta Natală, este un aspect dinamic, puternic și inventiv.

Pasiune puternică! Iubire Intensă. Un rebel și un neconformist. Schimbări bruște ale energiei și ale modurilor de a Fi.

Descoperă modalități de a explora cu Ușurință Pasiunile tale. Pasiunea pentru a face dragoste, dorințele tale ascunse. Opiniile tale radicale. UNICITATEA TA!

O cale de ieșire pentru această expresie a energiei, Cunoaștere și înțelegere, dacă toate acestea apar în interiorul tău într-o manieră non Armonioasă.

La urma urmelor, aceasta este Transformarea Ta.

Tu Ești Ceea Ce Tu Ești, indiferent ce Urmează.

Fii pregătit(ă) pentru aceste Vibrații intense de Energie! Se vor simți brusc.

Dacă tu nu ești novice în Puterea UNICITĂȚII tale și a lui URANUS ~ Atunci, creativitatea Genială și invențiile pot fi ceea ce se pregătește pentru TINE.

Eu te mențin și te activez în această acțiune!

Viața ta magică – chiar dincolo de visele tale cele mai îndrăznețe.

Eu Te iubesc!

Lună Nouă în Leu

Link original:

New Moon in Leo, July 23rd, 2017 ~ Sudden Intense Energy

Traducere:
Dida Aurelia

Pace, Lumină, Iubire, Compasiune, Serenitate și Binecuvântări Divine Tuturor!

Vă Iubesc pe Toți

https://ro.gravatar.com/didaaurelia444

https://didaaurelia444.wordpress.com/2017/07/21/eclipsa-din-august-metaforica-si-mistica/

Acest material este proprietatea traducătorului și este permisă copierea și repostarea sa, doar, cu publicarea provenienței traducerii originale (link-urile menționate mai sus).

Mulțumesc!

Lasă un comentariu

3 comentarii

  1. Geta Vomir

     /  Iulie 22, 2017

    Si eu iti multumesc pentru toate aceste daruri minunate. Gheorghina Geta Geta Vomir Tel.: 0751204668 E-mail: vomirgeta@yahoo.com

    Răspunde
  2. Marieta Buzdugan

     /  Iulie 23, 2017

    Multzumesc mult .
    O zi plina de binecuvantari divine si frumos sa ai !
    💫❤💫

    Răspunde

Lasă un răspuns

♥ Impuls pentru trezire ♥

Nimic nu e ceea ce pare a fi

Lupul Alb

Blog pentru sufletul tau

Despre spiritualitate...

Existenta precede gandirea. Osho

