Mesaj Important-29 ianuarie 2014

72 0re
Dragii mei, 
am citit acest mesaj, l-am tradus în limba română și vi-l trimit și vouă. Vă cer să vă folosiți intuiția și discernământul. Eu nu sunt o panicardă și nu pot garanta (nimeni nu poate din păcate) că este valabil sau nu. Ceea ce pot să spun este că doamna care a primit și dat mai departe mesajul este un medium recunoscut pentru mesajele pe care le primește și dă mai departe. Nu știu dacă este sau nu semnificativ faptul că suntem în ajun de lună nouă și de an nou chinezesc. Oricum, păstrarea stării de echilibru și metoda recâștigării ei este foarte bună și utilă.
 
 

Bazându-mă pe informațiile pe care le-am primit de pe Andromeda și Pleiade, pe viziunile în care am fost împinsă și pe mesajul pe care l-am primit, mi se arată că un val mare de noi informații și de distrugere a matricei energiilor în cei care încă dorm este pe cale să se manifeste pentru a permite ca evenimentele intergalactice majore să poată avea loc. 

Ni se cere ca din nou să ne regrupăm. Asta înseamnă să intrăm într-o stare meditativă pentru următoarele 72 de ore. Acest lucru nu înseamnă însă să stăm în meditație, ci să fim pe deplin echilibrați și perfect conștienți de fiecare secundă, să fim pe deplin și total în ACUM pentru că fiecare dintre noi va primi informații de la cei cu care se află în legătură la nivel galactic. Acest influx de energie va veni de la cei care sunt staționați deasupra Pământului, de la aliniamentele planetare și de la energiile sinelor noastre înalte divine. 

Mulți dintre Lucrătorii în Lumină cheie din echipajele de la sol vor fi testați. Fiți atenți și să știți că orice se întâmplă, voi NU trebuie să reacționați. Nu vă dați voie să reacționați în mod negativ. Păstrați-vă vibrațiile înalte, oricât de greu v-ar fi, este nevoie să vă retrageți psihologic din situațiile negative care ar putea să apară și să vă ridicați deasupra lor. 

Este nevoie să vă păstrați calmul, echilibrul, lumina și iubirea necondiționată pentru următoarele 72 de ore. 

Vă rog să înțelegeți și să vă amintiți că voi ca lucrători în lumină dețineți puteri extraordinare și sfere de influență. 

Motivul este, așa cum am menționat mai sus, că multă energie de curățare este pe cale să intre din nou pe planetă. Așa cum deja știți, trezirea la adevărul cine suntem nu este o treabă ușoară. Mulți oameni se sperie atunci când încep să experimenteze simptomele ascensiunii, întră în panică și acea energie a fricii este exact energia pe care încercăm să o transformăm în lumină și iubire. 

Vă rog să fiți atenți la tot ce se întâmplă în jurul vostru, deoarece mulți dintre voi veți fi vizitați, și va trebui să discerneți de cine sunteți vizitați. Acesta este motivul pentru care trebuie să vă mențineți vibrațiile înalte. Dacă începeți să simțiți în jurul vostru orice altceva decât iubire sau că vine din iubire, în loc să vă speriați gândiți-vă numai și numai la iubire. Activați lumina violet în jurul vostru și în toată zona voastră de influență. 

Mi s-a spus că un lucrător în lumină are o rază de influență de 18 mile în jurul său. Când vă plimbați, voi influențați tot ceea ce se află pe o rază de 18 mile în jurul vostru.

În timp ce energiile îi vor scutura din nou pe oameni și-i vor trezi din somnul lor profund, se poate crea mult haos. Lumina noastră va fi necesară celor care se trezesc; păstrându-ne vibrațiile înalte oricine din vecinătatea noastră se va trezi nu va fi atât de greu încercat, frica va fi automat transformată și le va permite ca mai rapid și mai pașnic să-și rezolve trezirea în loc să încerce să-și facă rău lor înșiși sau celor din jurul lor. Prin urmare nu vă pot influența nici pe voi într-un mod negativ. Gândiți-vă în felul următor: atunci când vă plimbați pe stradă și-i vedeți pe ceilalți zâmbind nu puteți face altceva decât să zâmbiți și voi. Dacă-i vedeți pe toți încruntați, atunci vă încruntați și voi. Așa că fiți unul dintre cei care zâmbesc în timp ce vă petreceți ziua, și asta înseamnă să zâmbiți în INTERIORUL vostru, la nivel ENERGETIC, răspândind iubire către TOȚI cei care vă ies în cale. 

Știu că s-ar putea să nu vă fie ușor, pentru că înțeleg că trăim într-o lume provocatoare, DAR știu că o putem face! Dacă nu am putea să o facem, n-am fi aici! A sosit timpul pentru fiecare care citiți acest mesaj SĂ VĂ ACTIVAȚI, SĂ VĂ APRINDEȚI ACELE FLĂCĂRI INTERIOARE. SUNTEȚI FOARTE NECESARI!

Vă rog să faceți tot posibilul pentru a vă menține energia în echilibru, în pace, în armonie, în lumină, în iubire necondiționată. De îndată ce simțiți că ieșiți din echilibru, găsiți vă rog o cale de a reveni la starea de echilibru, faceți orice știți că funcționează pentru voi. 

O modalitate foarte bună care funcționează instantaneu pentru mulți pentru că ceea ce face este să alinieze fiecare chakră din corpul vostru, este următoarea:

– Stați drept și așezați-vă mâinile în poziție de ”rugăciune” cu picioarele apropiate și tălpile alipite.
– Închideți ochii și începeți să respirați ÎNCET , inspir-expir, de 7 ori.
– În timp ce inspirați gândiți-vă la culoarea fiecărei Chakre și inspirați în chakra corespunzătoare fiecărei culori. Dacă începeți cu chakra coroană inpirați culoarea violet/mov și simțiți cum vi se activează chakra în timp ce vă concentrați în întregime pe ea, simțiți senzația furnicăturilor de activare și cum pacea se răspândește în acea zonă a corpului vostru, iar în timp ce expirați simțiți cum tot ceea ce nu este pentru binele vostru cel mai înalt iese din corpul vostru.

Continuați să faceți acest lucru până ați terminat cu toate cele 7 respirații. 
Apoi ridicați-vă brațele cu palmele lipite și apoi deschideți-le larg și puneți-vă palmele pe partea exterioară a picioarelor voastre. 

În acest fel ar trebui să simțiți cum pacea, armonia și echilibrul vostru se restabilește. Faceți ceea ce credeți voi de cuviință în scopul de a simți doar iubire, lumină, pace, bucurie, armonie și ECHILIBRU în următoarele 72 de ore. Vă mulțumesc!!!! Vă iubesc pe toți!!!

Sursa: http://sacredascensionmerkaba.wordpress.com/2014/01/29/urgent-message-for-ground-crew-next-72-hours-12914-2114/

Traducere: Póka Monica Luminița

Publicat de

danielgaucan

Sunt un spirit liber.

34 de gânduri despre „Mesaj Important-29 ianuarie 2014”

  1. Multumesc ,pt toate articolele, care imi lumineaza mintea si-mi explica anumite stari! La noi este intr-adevar cod rosu, este viscol mare, oricum zic, binevenit ,dupa ce ne-am confruntat cu acea ceata–nu prea naturala zic–, acum simt ca pot respira, chiar de este viscol…Metoda mea, acum este muzica…

  2. Multumim pentru toate gandurile luminoase pe care ni le impartasiti. DOAMNE AJUTA! sa putem răspândi iubire către toti cei care ne ies în cale.
    Sa auzim numai de bine.

  3. Eu *m-am lovit* în ultimele 4-5 zile (lucrătoare) de anumite presiuni pentru un anume contract cu o anume instituție. Timpul limită (fără absolut nicio posibilitate de prelungire) ptr semnarea contractului a fost astăzi, 29 ian, orele 10:00…pe parcursul săptămânii trecute și în mod special alaltăieri și ieri *au intervenit* anumite probleme ale căror rezolvare țineau exclusiv de sistemul *de mișcare* greoi al instituțiilor statului (firește)! 🙂
    Acest sistem statal permitea, în mod normal, rezolvarea principalei (și ultimei) probleme abia mâine, 30 ian. Ei bine, în tot acest timp al presiunilor făcute de centrală printr-o filială a sa (zeci de apeluri telefonice și mailuri multe), am avut intuiția că de fapt acestea reprezintă un fel de examen…în consecință, mi-am impus o stare mentală de calm și acceptare, și ideea că totul se va aranja atunci când trebuie și așa după cum trebuie să fie bine ptr mine! Iată că astăzi la orele 10.06 ceea ce trebuia să ajungă la centrala instituției cu pricina, a ajuns, așa după cum așteptam!
    Ceea ce vreau să se înțeleagă este faptul că mulți ne putem întâlni cu asemenea evenimente cauzatoare de stres și *gălăgie*, însă principala noastră preocupare trebuie să rămână starea de acceptare a lor și setarea psihică că totul se va desfășura și finaliza în conformitate cu ceea ce *reprezintă* binele nostru!
    PS: A câta oară, zilele acestea, instituțiile statului trec printr-o situație de stres maxim?! A câta oară ne întrebăm dacă cei care trebuie să învețe, or învăța ceva din această situație *extremă*?! 🙂

  4. 72 de ore, incepand de cand?… Caci nu stim cand a fost primit mesajul si s-ar putea sa fim usor defazati, iar perioada de atentionare sa nu fie aceeasi pentru toti….

  5. Dan,te rog sa ne spui si parerea ta!…cum simti acest articol?
    De-abia astept sa se intample in sfarsit ceva „palpabil”, dar mi-e teama sa nu ma bucur degeaba, asa cum s-a mai intamplat si alta data !
    Sa dea Domnul ca, de data asta chiar sa se intample CEVA !Noi suntem pe receptie!
    Doamne ajuta!

    1. Isis, nu te supara, o spun pentru constientizarea ta (si a mea, si a oricui vrea), dar cum esti tu pe receptie, daca „de-abia astepti” „te bucuri” si „ti-e teama”.
      Eu cred ca intelesul mesajului este chiar opusul, si anume sa fim in perfect echilibru emotional si mental…ori seria de emotii contradictorii, nu iti asigura acel echilibru in Acum. Exercitiul acela (cu respiratia in centrii energetici poate chiar corelat cu o mantra sau o rugaciune) nu este dat degeaba, el are corespondent in yoga si se numeste pranayama. Este dat pentru a fi practicat, daca bineinteles cineva nu este angrenat deja intr-o practica de acest gen. Multumesc, si te rog sa nu te superi. Ramai in Pace!

  6. De astazi, de pe la ora 15 am simtit o prezenta masculina langa mine. Eu lucrand intr-un spital am crezut ca a murit un pacient si sufletul e dezorientat. Cand am intrebat cine e raspunsul a fost: ESTI TESTATA! Observatorul e inca langa mine…

  7. De cand s-a intamplat acel accident aviatic am simtit ca asta e pasul pentru schimbare, a fost ca un semnal din astral pe care cele doua suflete l-au ales pentru noi si de acum nimic nu va mai fi LA FEL.

  8. Multumesc din tot sufletul Daniel pentru toate gandurile luminoase si toate mesajele ce le postezi pentru noi…am simtit din plin mesajul din articol si chiar se intampla,daca pana acum traiam un echilibru,de ieri ma straduiesc sa ajung in starea de echilibru si lumina.gandesc ca, din moment ce noi ,cei treziti, ne luptam cu aceste stari…clar ca trebuie sa ii ajutam pe cei din jur, pastrandu-ne lumina si echilibrul.Ganduri pline de lumina tuturor,Doamne ajuta!

  9. Dan mesajul este tradus ,pune si sursa care la primit,asa de unde stim ca este autentic si nu este inventat???

    Este laudabil ca persoana la tradus incercand sa aduca informatia,dar fara sursa de provenienta nu face nici doi bani..scuze,dar asta este adevarul deocamdata.Toti ne dorim acel Eveniment,ne dorim schimbari,dar trebuie sa fim si foarte atenti cu informatia.

    Nu vreau sa te supar ,dar si la mine pe blog oamenii incearca sa puna acest link,stiu ca sunt interesati ,dar nu pot sa il postez fara sursa de provenienta.Pune-o ca sa il pot posta si eu ca sa fie citit de foarte multe persoane,este in interesul lor sa stie de aceasta informatie ,dar fara sursa de provenienta nu il pot posta.

    1. eu cred ca cei care simt schimbarile zi de zi,puterea divinului si a iubirii neconditionate, sunt in profunda conexiune si echilibru cu partea interioara divina si nu au nevoie de sursa mesajului.Puterea iubirii lucreaza…prin tot felul de semne….trebuie sa luam exact cat se potriveste sufletului nostru in acel moment.Multumesc inca o data,Dan Gaugan pentru faptul ca te dedici oamenilor.

      -Maria de ce nu verifici autenticitatea mesajului intreband divinul din tine?-

  10. Raspuns pentru Alina.

    Draga Alina,pe blog nu pot sa pun ceva fara sursa de provenienta..asa este corect fata de cine a primit mesajul, ca ma poate acuza de furt,si fata de voi toti care cititi blogul, pentru ca puteti merge la sursa lui sa vedeti cine la primit.

  11. In aceasta dupa amiaza, venid spre casa, ,,ceva’, ma indemna sa privesc cerul, este adevarat ca era o culoare mirifica-albastru-violet, am facut cateva poze cu telefonul–nu este prea performant, insa am observat apoi ,,forme aurii” in centrul formatiunilor noroase surprinse , am pozele , nu stiu sa le trimit…In alta ordine de idei, azi dimineata ,am fost la biserica–fiind si mare sarbatoare– iar starea de bucurie este imensa, in ciuda vremii[fost cod rosu],liniste si pace interioara,ceea ce va transmit tuturor .Dane, ai dreptate, se intampla lucruri minunate!!!

  12. Ca într-o sferă, fiecare dintre noi cei care ne aflăm pe ea, vom privi diferit spre centrul EL’I altfel vom judeca. Eu mi-am lăsat simţurile libere, am închis ochii şi am ascultat, rezonând cu cei 852 de hz. ai notei LA. Din cele 17 minute, cam în 3-4 dintre ele, am simţit între palme un uşor efect, identic cu cel dintre doi magneţi de aceeaşi polaritate. (pentru practicieni: variantă la mudra rugăciune(degetele 1,2 şi 5 uşor întinse, iar 3-4 de la mâna stângă peste cele de la mâna dreaptă, DAR fără să se atingă., unghiul dintre mâini 55, vîrful piramidei formate astfel să fie în dreptul Ajnei. Nu ignoraţi respiraţia şi celelalte) Fiţi binecuvântaţi.

  13. Son`O`Love, nu m-am suparat deloc, nu am de ce !…Stiu ca esti bine intentionat, stiu ca incerci sa-mi „deschizi ochii”, ti-am mai urmarit comentariile si sfaturile date pe acest blog,asa ca simt ca esti plin de intentii bune, onorabile!
    Namaste!

  14. Frigul de afara nu are nici o legatura cu caldura luminii noastre interioare si cu rautatile care par ca nu se mai opresc. Totul, tot raul va fi ars de dulcea lumina. Sa avem incredere in iubire si lumina… suntem foarte aproape de adevar.

  15. Povesti oameni buni…Avem un Dumnezeu care vegheaza si detine controlul a tot ce misca. Inchinati-va doar Lui. Studiati scripturile sa vedeti voia, dragoste, rabdarea si bunatatea fata de omenire. Doamne ajuta!

Lasă un comentariu