Mare val de energie ce survine Acum!

Mare val de energie ce survine Acum!
Prin Molly McCord, 03/20/2016

lacat

Suntem în strafundul unui val intens a unei noi energii, ce ne împinge, ne împinge înainte spre un teritoriu neexplorat inca. Puteti sa-l simtiti? La fiecare nivel există un impuls circulant, care este dincolo de ceea ce am simțit în ultimii câțiva ani. Această energie progresista este foarte binevenită! Dar uneori este putin prea copleșitoare … inspirati, expirati.
Simt energia in special în inima mea, ca pe un fel de însufletire, care ne încurajează să ne trăim visele și sa le urmam acum. Intrăm într-o nouă fază de curaj adevărat și creștere. Oportunitățile sunt existente, dacă dorim sa ne confruntam cu ele (eu sunt gata, eu sunt gata!). O mulțime de lucruri neasteptate se pot întâmpla într-o nota vesela, in special dacă în ultimii ani, ai fost unul dintre sufletele devotate stăpânirii de sine și creșterii personale.
Pe măsură ce noi oportunități se ivesc, este la fel de important sa ne impamantam pentru a ne echilibra. Copacii au rădăcini echivalente dimensiunii ramurilor lor, pentru a se asigura ca raman impământati. Dacă nu ne vom echilibra cu propriile noastre rădăcini, suntem susceptibili să fim luati pe sus de vântul în rafale. Impământarea este esențială în perioada acestor momente intense și se poate face în mai multe feluri. Exercitiul este una dintre cele mai bune forme de conectare cu pământul, deoarece este necesar ca corpul fizic sa atinga pământul cu o inimă pulsanda. Circularea energiei prin noi, ne ajută la eliberarea anxietatii, stresului, indoielilor si multor altor lucruri pe care Ego-ul, le poate face sa apara. Ca să nu mai vorbim de toata bunăstarea creata de endorfinele executarii unui astfel de exercițiu, ca rezultat al mișcarii, mișcarii si iar mișcarii!
Ești unul dintre cei care mediteaza? Am ajuns să iubesc meditatia, dar numai pentru că am făcut un efort de a-mi îmbunătăți practica in decursul ultimilor ani. Nu sunt o persoana care mediteaza in mod normal (este greu sa nu gandesti … atunci când încerci să nu gândesti …), asa incat am creat un spațiu desemnat meditatiei în casa mea, astfel incat sa intru in starea de spirit necesara. Am un scaun special (moale!), amplasat frumos în apropierea luminii naturale, care-mi permite sa ma conectez cu pamantul prin intermediul picioarelor și sa-mi relaxez mintea. Chiar dacă stau doar timp de 5 minute și efectuez ușoare vizualizari de lumină albă ce mă înconjoară, mă simt instantaneu reîmprospătata și liniștita. Mi-au venit unele dintre cele mai bune idei ale mele în timpul meditației și după, astfel incat ma simt impulsionata sa meditez, chiar si atunci când sunt mult prea ocupata. Linistea/pacea este una din starile mele preferate.
Este ca si cum acest ritm galopant va continua până spre sfârșitul verii și pe tot parcursul anului. Vom calatori spre noi vise și noi zone de expresie ale inimii, care anterior erau greu de atins … și acum în cele din urmă suntem sub autoritatea Divină. Deci vedeți, de ce am fost inspirata să zugravesc imaginea de mai sus! Dacă *obiectele vazute în oglindă sunt mult mai aproape decât par* … ce credeti ca se apropie rapid și cu nerăbdare pentru voi? Sunteti gata pentru desfasurarea unei noi runde? Totul se întâmplă chiar acum …

Traducere: Light Writer
Sursa: http://mesagerulluimihail.blogspot.ro/2016/03/mare-val-de-energie-ce-survine-acum.html

Publicat de

danielgaucan

Sunt un spirit liber.

Lasă un comentariu